MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ

  • Öneri, şikâyet ve memnuniyet düzeyini değerlendirirken tüm süreçlerde ulusal ve uluslararası yasal şartları, finansal, operasyonel ve kurumsal gereklilikleri, paydaşlarımızın beklentilerini göz önünde bulundurarak bu şartların yerine getirilmesini sağlamak.
  • Müşteri öneri, şikâyet ve beklentilerine şeffaf, hızlı, etkin, güven verici ve müşteri odaklı aksiyon almak.
  • Müşterilerimizin geri bildirimlerinin kıymetli olduğunu, fikirlerine saygı duyulduğunu ve tüm faaliyetlerimizin müşteri odaklı olduğunu hissettirmek.
  • Çözümlerin kalıcı olması ve belirlenen hedeflere ulaşmak için tüm kaynakları etkin şekilde kullanarak geri bildirim alma süreci ve sistemini sürekli iyileştirmek.
  • Müşteri memnuniyetini değerlendirmek amacıyla süreçleri iyileştirmek, memnuniyeti değerlendirmek ve memnuniyeti arttıracak geri bildirimler ile ilgili aksiyon almak.